
Już w 1918 r. czasopismo stulecie opisywało Lazy Susan jako niezdrową do użytku[, ale od lat 50. jego popularność ponownie wzrosła po przeprojektowaniu i ponownym wprowadzeniu Lazy Susan przez George’a Hall’a, inżyniera, producenta soi, a partnerem w popularnych chińskich restauracjach San Francisco-area (Johnny Kan’s i Ming’s z Palbio Altoy) były chińskie domy w San Francisco (Johnny Kan’s i Ming’s z Palbio Altoy).
Cenówki dla sektora usług domowych
Spadek sektora usług domowych w Ameryce po I wojnie światowej i jego upadek po II wojnie światowej w połączeniu z powojennym wyżem demograficznym doprowadziły w latach 50. i 60. do dużego popytu na nie w amerykańskich gospodarstwach domowych w całym kraju. Popularność ta spowodowała jednak, że w kolejnych dziesięcioleciach wydają się one kiczowate.
Mniejsze Lazy Susans są używane do przechowywania przypraw i obrotowych platform telewizyjnych lub monitorów.
Analogicznie, termin „Lazy Susan” jest czasami stosowany do szaf (zwłaszcza narożnikowych), których okrągłe półki obracają się wokół pionowej osi, aby umożliwić łatwy dostęp do większej przestrzeni. Takie szafy narożne wycinają jedną czwartą okręgu aby umożliwić zamontowanie dwojga „drzwi” pod kątem prostym do siebie. Są one szczególnie popularne w szafach kuchennych.
Termin ten jest również rzadko używany w odniesieniu do znacznie starszych gramofonów stosowanych w kole garncarskim i związanych z tym zadaniach, takich jak rzeźba, modelowanie, prace naprawcze itp. Zajrzyj na cenówki.
Cenówki szczególnie popularne
Lazy Susan może być umieszczony pod tablicą gier, taką jak Scrabble, co zwiększa użyteczność edycji, w których brakuje wbudowanego gramofonu. Targi (targi, wystawa lub wystawa) to wystawa organizowana w taki sposób, aby firmy z danej branży mogły zaprezentować i zaprezentować swoje najnowsze produkty i usługi, spotkać się z partnerami branżowymi i klientami, zbadać działalność konkurentów oraz przeanalizować najnowsze trendy i możliwości rynkowe. W przeciwieństwie do targów konsumenckich, tylko niektóre targi są otwarte dla publiczności, podczas gdy w innych mogą uczestniczyć jedynie przedstawiciele przedsiębiorstw (przedstawiciele branży, np. profesjonaliści) oraz przedstawiciele prasy, dlatego też targi są klasyfikowane jako „publiczne” lub „tylko targowe”. Kilka targów jest hybrydą tych dwóch; jednym z przykładów są Frankfurckie Targi Książki, które trwają tylko przez pierwsze trzy dni i są otwarte dla zwiedzających w ciągu ostatnich dwóch dni. Odbywają się one w sposób ciągły na praktycznie wszystkich rynkach i zwykle przyciągają firmy z całego świata. Na przykład w Stanach Zjednoczonych co roku organizowanych jest ponad 10 000 wystaw, a także stworzono kilka katalogów internetowych, które mają pomóc organizatorom, uczestnikom i marketerom w identyfikacji odpowiednich wydarzeń.
Współczesne targi nawiązują do tradycji targów handlowych powstałych w późno średniowiecznej Europie, w dobie kapitalizmu kupieckiego. W tym czasie producenci produktów i rzemiosła odwiedzali miasta na targach handlowych, aby sprzedawać i prezentować produkty. Od końca XVIII wieku wystawy przemysłowe w Europie i Ameryce Północnej stały się coraz bardziej powszechne, odzwierciedlając dynamikę technologiczną rewolucji przemysłowej.